KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori

  • masa pelepasan:2024-03-24 11:46:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:406
  • Penerangan pantas:

    Kopenhagen,Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbe

Kandungan artikel

Pemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

KopenhagenJembatan pengangkutan tetap digunakan secara luas dalam pelbagai perusahaan industri dan garis produksi, seperti kereta api, bekas,KopenhagenJembatan pengangkutan gudang, penghasilan mold, pemprosesan kayu,KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerak, penuhian kimia, dll., yang boleh memenuhi permintaan berat ketinggian kerja yang berbeza, dan boleh dilengkapi dengan pelbagai meja, memecahkan kesulitan pelbagai operasi berat dalam perusahaan industri dan membuat operasi produksi menjadi lebih sukar. Bagaimanapun, selepas menggunakannya untuk beberapa masa, peranti mungkin terjebak. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah jambatan naik tetap terjebak?

Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di pinggir depan platform memuatkan dan memuatkan. There is no need to excavate or reserve pits on the loading and unloading operation platform, and there is basically no change to the building structure.

MtwaraSemua orang tahu bahawa jembatan naik bimbit digunakan secara luas di platform kargo dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan pembantu kargo yang digunakan bersama dengan garpu. Kadang-kadang kebanyakan pelanggan menghadapi masalah ini, bagaimana mereka harus parkir jambatan naik bimbit dengan betul? Ini adalah soalan yang perlu kita pertimbangkan, dan editor akan menjawabnya untuk anda.

Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih, dengan dorongan rendah dan kelajuan angkat stabil. Hasilnya telah dianalisis.

Jembatan penerbangan hidraulik tidak hanya mengurangkan intensiti kerja, tetapi juga menggandakan efisiensi operasi memuatkan dan memuatkan, mempercepat kelajuan logistik, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.


KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori



Situasi sebenar memilih dan membeli mengikut keperluan sebenar termasuk memahami objek yang digunakan, kapasitas pengangkutan, dan prestasi kerja jambatan boarding hidraulik. Kerana produk perlu dipasang dalam sumur tertutup, saiz dan kedalaman sumur menentukan spesifikasi dan dimensi jambatan penerbangan hidraulik. Saiz jambatan penerbangan hidraulik umum termasuk dimensi luaran dan dalaman, dan pelanggan patut sedar saiz jalur naik mereka sendiri apabila memilih.

Ciri-ciri: Mengguna struktur rantai seret jenis lengan untuk mencapai operasi ketinggian tinggi dengan lengan teleskopik kenderaan platform boleh mencapai ° Putar, kedua-dua platform kerja dan trak platform boleh beroperasi. The work platform truck can safely walk with the boom in any position, and the walking speed decreases with the rise of the lifting height.

Minyak hidraulik No. anti memakai minyak hidraulik.

Selamat datang panggilanPipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Alasan: sirkuit terbuka.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa,KopenhagenRancangan jambatan naik bimbit, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.


KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori



Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

NyahkiraApa itu paksi penerbangan hidraulik? Jembatan penerbangan hidraulik adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dan fungsi penyesuaian tingginya boleh membina jembatan antara trak dan platform gudang. Apa langkah operasi yang kita lakukan semasa digunakan?

Bahagian kuasa ialah pautan bekalan kuasa jenis trek panduan lif, yang merupakan tulang belakang seluruh sistem dan komponen yang mengubah tenaga elektrik ke saluran tenaga kinetik, termasuk bekalan kuasa suis kuasa, komponen elektrik, motor, dll.

Penyesuaian masalah: Semak butang dan sumbat ke penyelesaian masalah.

KopenhagenOperasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.

Pertahanan bulanan jambatan penerbangan hidraulik: periksa pakaian pada gulung, peluru dan perlindungan sementara, pins silinder dan perlindungan, peluru dan perlindungan selain itu; Kualiti minyak dan aras minyak hidraulik; Jembatan penerbangan hidraulik sepatutnya ditangkap sepanjang proses, dan pada kedudukan ini, permukaan hidraulik sepatutnya hingga milimeter lebih tinggi dari bawah kotak. Minyak hidraulik gelap, melekat atau mempunyai objek asing seperti gravil. Jika ditemui, ia patut diganti secara tepat waktu; Tambah minyak ke setiap bahagian untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan. Jembatan penerbangan hidraulik mempunyai julat yang luas penggunaan. Melakukan titik di atas dengan baik tidak hanya memastikan keselamatan peribadi anda tetapi juga memperpanjang kehidupan perkhidmatan peralatan, membuat jembatan penerbangan lebih baik berkhidmat anda.

Dipersediakan dengan peranti perlindungan melindungi pintu industri, platform pembuatan dan membuka muatan disediakan dengan titik pembuatan untuk penunggahan keseluruhan.


KopenhagenMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori memberi anda KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori oleh syarikat kami, perkhidmatan KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori. KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KopenhagenJembatan naik hidraulik bergerakCara memilih dengan betul mengikut kategori, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!